Крітерії оцінювання успіхів та досягнень у навчанні

 

Крітерії оцінювання успіхів та досягнень у навчанні

здобувачів освіти початкових класів

 за програмою НУШ під керівництвом Чеботарьової О.В.

1-2 клас

Характеристика

особистих

досягнень

 

 

Має значні

успіхи

 

Демонструє помітний

прогрес

 

Досягає

результату з допомогою

вчителя

 

Потребує значної уваги і постійної допомоги вчителя

Українська мова, мова корінних народів та національних меншин

(мова навчання)

Уважно слухає і розуміє повідомлення, відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту);

 

 

 

 

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції

 

 

 

 

Знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя

 

 

 

 

Дотримується мовленнєвого етикета в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням)

 

 

 

 

Знає літери алфавіту, читає (складами /словами); робить спроби читати прості речення за допомогою вчителя.

 

 

 

 

Читає по складах слова, робить спроби читати прості речення за допомогою вчителя, в тому числі засобами глобального читання

 

 

 

 

З допомогою вчителя намагається здійснювати звуко-буквений аналіз слова

 

 

 

 

Виявляє інтерес, позитивне ставлення до книжки, називає своїх улюблених літературних героїв.

 

 

 

 

Здатний вивчити напам’ять (за допомогою вчителя) невеличкий вірш (2-4 рядки)

 

 

 

 

Визначає і промовляє голосні та приголосні звуки; розрізняє голосні та приголосні букви, називає їх

 

 

 

 

Списує по складах з проговорюванням прочитані слова\ прості речення

 

 

 

 

Пише під диктування букви/ склади

 

 

 

 

Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів, висловлює почуття з приводу

прослуханих / переглянутих простих медіатекстів

 

 

 

 

Математика

Додає та віднімає числа у межах 10 (20)

 

 

 

 

Лічить об’єкти й записує числа у межах 10 (20)

 

 

 

 

Визначає десятковий склад числа

 

 

 

 

Порівнює множини та числа у межах 10 (20)

 

 

 

 

Розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, різниці двох чисел

 

 

 

 

Розв’язує прості арифметичні задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

 

 

 

 

Орієнтується у просторі, має уявлення (пояснює) про розташування предметів

 

 

 

 

Визначає геометричні форми предметів

 

 

 

 

Вимірює довжини об’єктів за допомогою лінійки

 

 

 

 

Вміє будувати відрізок даної довжини; вміє креслити геометричні фігури за даними вершинами

 

 

 

 

Користується позначеннями: см, дм, кг, год.;

називає порядок днів тижня, кількість діб у тижні

 

 

 

 

Я досліджую світ

Цікавиться темами, що вивчаються, інтерес до навколишнього світу

 

 

 

 

Розповідає про себе, свою сім'ю, місце проживання, школу, клас

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки в громадських місцях, на природі

 

 

 

 

Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності

 

 

 

 

Встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі

 

 

 

 

Проводить найпростіші спостереження і дослідження у навколишньому світі

 

 

 

 

Усвідомлює можливості власних органів відчуття, рук та ніг; дотримується правил гігієни

 

 

 

 

Використовує знання про особливості будови та життєдіяльності живих організмів у повсякденному житті

 

 

 

 

Підбирає власний одяг у відповідності до погоди

 

 

 

 

Розрізнює позитивні та негативні риси характеру людини; виявляє готовність наслідувати моральні якості та позитивні риси характеру у повсякденному житті

 

 

 

 

Технології

Виявляє інтерес до до уроків трудового навчання, до праці

 

 

 

 

Дотримується правил безпечної поведінки, організації робочого місця на уроці під час різних видів трудової діяльності

 

 

 

 

Виконує окремі технологічні операції (дії) за зразком та інструкцією вчителя

 

 

 

 

Має елементарні уявлення про застосування ручних технік обробки матеріалів

 

 

 

 

Належним чином користується матеріалами та інструментами

 

 

 

 

Розуміє інструкції у процесі предметно-практичної діяльності

 

 

 

 

Планує дії та виготовляє виріб за зразком

 

 

 

 

Має елементарні уявлення про важливість самообслуговування (дотримання санітарно-гігієнічних правил та норм).

 

 

 

 

Мистецтво

Висловлює власне ставлення щодо мистецьких творів

 

 

 

 

Охоче бере участь у спільних справах

 

 

 

 

Відтворює прості ритми

 

 

 

 

Розрізняє та називає форми квадратних, прямокутних, округлих та трикутних предметів, види і типи ліній, кольори

 

 

 

 

Орієнтується на площині аркуша паперу, у готовій геометричній формі

 

 

 

 

Експериментує з художніми матеріалами, інструментами, образотворчими техніками

 

 

 

 

Ініціює власні ідеї в художні образи

 

 

 

 

Створює художні образи різними доступними засобами

 

 

 

 

Емоційно позитивно відгукується на прояви прекрасного в навколишній дійсності – предметному світі, творах музичного, візуального, театрального та кіномистецтва

 

 

 

 

Фізична культура

Виявляє інтерес та звичку до занять фізичною культурою

 

 

 

 

Вміє підготуватися до уроку фізичної культури

 

 

 

 

Орієнтується в спортивному залі, в роздягальні та на спортивному майданчику

 

 

 

 

Дотримується основних правил поведінки, гігієни та безпеки на уроці фізичної культури

 

 

 

 

Виконує фізичні вправи та прості поєднання фізичних вправ

 

 

 

 

Бере участь у рухливих іграх

 

 

 

 

Здійснює взаємодію з іншими учнями під час виконання завдань учителя

 

 

 

 

Узгоджує фази дихання з виконанням фізичної вправи

 

 

 

 

Здатен дотримуватись послідовності виконання вправ (за допомогою чи під контролем учителя)

 

 

 

 

Здатен використовувати здобуті рухові навички у практичній діяльності

 

 

 

 

Прикладає зусилля для покращення результату своїх дій