Мої напрацювання

 


Я вважаю, що людина стає вчителем не після закінчення педагогічного вузу, а в результаті багаторічного спілкування з учнями.

Що значить для мене бути вчителем? Це можливість допомагати вчитися дітям і кожен день спілкуватися з ними, відкриваючи для себе нове. Змінюються діти, змінююся і я разом із ними. Мені подобається розмірковувати про світ очима дітей, знаходити в цьому радість і задоволення.

Бути вчителем для мене - це бути обізнаною у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною.

Кожна дитина - це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати конкурентноспроможну особистість.

Досвід роботи

"АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ"


      « ГРА  ЦЕ  ІСКРА, ЩО  ЗАПАЛЮЄ
ВОГНИК  ДОПИТЛИВОСТІ »      
           В.ОСУХОМЛИНСЬКИЙ

Тема досвіду співзвучна проблемі реформування сучасної освіти: формування самостійної, ініціативної, вдумливої особистості через впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
Актуальність досвіду. Актуальність проблеми реалізації ігрових педагогічних технологій зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Постійно зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують упровадження ефективних педагогічних підходів.
Теоретичною основою досвіду є наукові дослідження  вчених Л.Виготського, Д.Ельконіна, Р.Жуковської, О.Запорожець, Н.Кудикіної, В.Менджерицької, С.Русової, О.Усової. Наполегливо працюють у напрямі цієї проблеми відомі вчителі – новатори Ш.Амонашвілі, М.Гузик, С.Ільїн, В.Краковський, С.Лисенкова,  В.Шаталов та ін.. Наукові розробки Є.Барбіної, І.Беха, І.Зязюна, Н.Ничкало, А.Сущенка, Н.Щуркової та інших учених спрямовані на становлення особистісно орієнтованої шкільної освіти, що враховує потреби всіх суб’єктів педагогічного процесу. Сучасні педагоги (І.Бех, С.Гончаренко, О.Пєхота, В.Рибалка, І.Якіманська та ін.) розглядають особистісний підхід як найважливіший принцип організації навчально-виховного процесу, що передбачає врахування своєрідності індивідуальності особистості у вихованні дитини.
Інноваційна значущість полягає  в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. 
Практична значущість досвіду полягає у використанні вчителем різних способів організації  ігрової діяльності  на уроках. Педагог шукає ефективні методи та прийоми навчання, творчо використовує їх у своїй роботі. 
Сутність досвіду полягає в гармонійному поєднанні навчальної та ігрової діяльності  молодших школярів. Реалізація ігрових технологій дозволяє підвищити якість педагогічного процесу, рівень навчальних досягнень, забезпечує комфортність, емоційну задоволеність.
Технологія досвіду містить у собі великий арсенал різнонаправлених форм, методів, прийомів навчальної та ігрової діяльності вчителя та учнів на уроці та в позаурочний час.
   Технологія досвіду сприяє рішенню наступних проблем:
- підвищення ефективності уроку, як основної одиниці навчально-виховної діяльності;
- створення на уроках умов для отримання почуття радості і задоволення від навчання та бажання вчитися;
- особистісна спрямованість навчання і виховання;
- активізація навчальної діяльності учнів на уроках;
- розвиток пізнавальних здібностей учнів.